Regulamin sprzedaży i świadczenia usług drogą elektroniczną w serwisie https://horodecka.pl
Regulamin, który znajduje się poniżej określa zasady dokonywania zakupów oraz świadczenia usług przez Jagodę Horodecką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Podatkowa Jagoda Horodecka ul. Wędrowna 1/99, 20-819 Lublin, NIP 7133098214, REGON: 380651088, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Regulamin zawiera informacje m.in.: o zasadach korzystania z serwisu, sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy o świadczenie usług online lub dostarczenie treści cyfrowych, płatności w serwisie, jak również sposobach dostarczenia treści cyfrowych lub świadczenia usług online i usług drogą elektroniczną. Zawiera również informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego oraz sposobów i warunków odstąpienia od umowy lub rezygnacji z usług.
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres mailowy: jagoda@horodecka.pl lub telefonicznie: +48 721 239 143 (telefon czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od (9:00 do 15:00).
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje i pełną treść regulaminu opisującego wzajemne prawa i obowiązki pomiędzy właścicielką serwisu (usługodawcą) a użytkownikami serwisu i klientami.
§1 Definicje
Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa Zamówienie w Sklepie internetowym.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku,
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (zawarcia Umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu internetowego (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Sklepie internetowym, Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie internetowym, stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji Zamówienia, w szczególności ilości i rodzaju Produktów.
- Newsletter – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, przesyłana przez Usługodawcę w ramach zawartej między Usługodawcą a Klientem umową na dostarczanie newslettera. Treść newslettera obejmuje w szczególności materiały edukacyjne z zakresu objętego działalnością Usługodawcy oraz informacje dotyczące bieżącej działalności Usługodawcy (w tym informacje o produktach, nowościach i promocjach dostępnych w Sklepie internetowym). Warunki dotyczące newslettera zostały opisane w odrębnym Regulaminie newslettera.
- Produkty – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie Internetowym produkty lub usługi podlegające sprzedaży, w tym w szczególności Usługi online i Treści Cyfrowe,
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dla której umowa zawarta za pośrednictwem Sklepu internetowego ma charakter zawodowy i związany z działalnością gospodarczą.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod adresem https://horodecka.pl w stopce strony pod linkiem: „Regulamin”.
- Sklep internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem: https://horodecka.pl umożliwiający zakup produktów w postaci Treści cyfrowych i Usług online oraz umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną na rzecz użytkowników Sklepu internetowego.
- Sprzedawca lub Usługodawca – Jagoda Horodecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Doradcy Podatkowego Jagoda Horodecka ul. Wędrowna 1/99, 20-819 Lublin, NIP 7133098214, REGON: 380651088, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), będąca również doradcą podatkowym.
- Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu internetowego, w szczególności zapisane w formacie .PDF, .MP3, .MP.4, .EPUB, .MOBI, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: e-booki (materiały elektroniczne do pobrania), nagrane kursy, nagrane webinary, nagrane spotkania online, dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie lub webinarze dostępne do pobrania lub udostępnione w Koncie Klienta, po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę.
- Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na świadczenie Usług online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych, umowa licencyjna lub inna – zawarta na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu,
- Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta na odległość (online) w związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w Sklepie. Do Usług online zalicza się w szczególności: webinary, kursy online, mastermind, masterclass, grupowe spotkania online, warsztaty online, współpraca indywidualna (1:1) i inne usługi prowadzone online (live).
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Zamówienie – złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego oświadczenie woli Klienta zmierzające, zależnie od przedmiotu zamówienia, bezpośrednio do zawarcia Umowy na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego zamówieniem.
§2 Postanowienia ogólne
- Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu internetowego.
- Regulamin określa w szczególności:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
- sposoby złożenia Zamówienia, sposoby i terminy dostawy i płatności dostępne w Sklepie Internetowym,
- zasady sprzedaży Produktów,
- zasady zawierania umów, których przedmiotem są określone Produkty,
- zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego,
- zasady i warunki publikowania opinii w Sklepie,
- prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów,
- procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
- informacje dotyczące rezygnacji z Usług online.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego przez Klienta i dokonywania sprzedaży Produktów przez Sprzedawcę na rzecz Klienta jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Sklep internetowy oraz Produkty i treść bloga objęte są autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że wszystkie elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, pomysły i idee przedstawione w prezentowanych Produktach, jak również układy elementów i formularze stanowią prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań użytkowników serwisu i Konsumentów.
- W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Klienta są zarówno postanowienia niniejszego Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu dostępny w Sklepie internetowym do zapoznania się przez złożeniem Zamówienia.
§3 Rodzaje Usług Online i warunki rezygnacji z Usług online
- Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom, Telegram) lub za pośrednictwem Konta Klienta (w zależności od opisu Usługi online).
- Za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć z Usługodawcą umowę na świadczenie Usług online.
- Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live”:
- Kursy, webinary, masterclassy i in. – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, webinaru, masterclass w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie lub przez Konto Klienta oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Klienta (o ile opis Produktu tak stanowi). Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Sklepie internetowym przy danej Usłudze online. Na Usługę online mogą składać się również między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta lub konta na platformie podanej w opisie Usługi online,
- spotkania indywidualne (współpraca 1:1) oraz udzielanie odpowiedzi na pytania zadane przez dedykowany formularz (tzw. „szybkie konsultacje”) – Usługa online, co do której dokładne informacje, zakres tematyczny, czas trwania, platforma do przeprowadzenia spotkania oraz terminy i warunki przystąpienia są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie lub będą ustalane przez Strony indywidualnie. Do zakupu spotkania indywidualnego konieczne jest jego opłacenie. W przypadku indywidualnych spotkań, konieczne jest również ustalenie indywidualnych terminów spotkań i tematyki. Szczegóły dotyczące współpracy indywidualnej zostały opisane w §4 Regulaminu.
- Inne Usługi online opisane w Sklepie.
- Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie, niniejszym Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między Sprzedawcą a Klientem) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta.
- Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej w §3 ust. 3 lit. a powyżej, pod warunkiem, że Usługa online nie została zrealizowana w całości. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych Treści cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań, koszt podjętych działań itp. Klient może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi online).
- Rezygnacja z Usługi online wymienionej w §3 ust. 1 lit. b Regulaminu (spotkania indywidualne 1:1 oraz tzw. „szybkie konsultacje”), jest możliwa na zasadach opisanych w §4 Regulaminu.
- W przypadku zakupu Usługi online (np.: kursie online, webinarze, masterclass, grupowym spotkaniu lub szkoleniu online i in.), wydarzenie to może być nagrane w postaci pliku wideo, utrwalającego przebieg wydarzenia, a w szczególności utrwalony zostanie wizerunek i głos jego uczestników (o ile będą mieli włączone kamery oraz mikrofon, a także o ile będą brać czynny udział w wydarzeniu), co wiąże się z ich utrwaleniem i dalszym rozpowszechnianiem m.in.: w celu dalszej sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego. Biorąc udział w wydarzeniu online Klient zgadza się na wykorzystanie jego wizerunku w ww. zakresie. Szczegółowe informacje związane z wizerunkiem uczestników wydarzenia będą każdorazowo przekazywane jego uczestnikom, przed jego rozpoczęciem, np. w drodze wiadomości mailowej dotyczącej zasad wydarzenia lub na pierwszym spotkaniu online w ramach wydarzenia, jak również informacja została zawarta w Polityce prywatności w Serwisie.
§4 Współpraca indywidualna 1:1 oraz tzw. „szybkie konsultacje”
- Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu świadczy usługi o charakterze indywidualnym tj.:
- Konsultacje indywidualne wymagające wcześniejszej analizy podatkowej (trwające maksymalnie 60 minut),
- „szybkie konsultacje” (trwające ok 15 – 20 minut),
- Spotkania indywidualne ze Sprzedawcą w zakresie ustalonym indywidualnie z Klientem (których warunki są ustalane indywidualnie z Klientem),
podczas których Sprzedawca na podstawie wcześniej zebranych informacji od Klienta, udziela porad podatkowych lub wsparcia w celu wyjaśnienia Klientowi ustalonego tematu (dalej jako: „Współpraca indywidualna”).
- W przypadku przedłużenia spotkania online w ramach Współpracy indywidualnej, jego koszt może proporcjonalnie wzrosnąć, o czym Klient będzie informowany w trakcie spotkania online.
- Współpraca indywidualna jest opisana na stronie Produktu w Sklepie lub ustalana na warunkach indywidualnie ustalonych przez Sprzedawcę z Klientem.
- Spotkania w ramach Współpracy indywidualnej odbywają się zdalnie poprzez telefon, MS Teams, Google Meets, Zoom – według preferencji Klienta.
- Rezerwując spotkania w ramach Współpracy indywidualnej Klient zobowiązany jest do podania swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz danych do faktury.
- Rezerwacja spotkania online w ramach Współpracy indywidualnej wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacji Regulaminu.
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po dokonaniu przez Klienta zapłaty za złożone Zamówienie, na podstawie informacji dot. płatności, która zostanie wysłana Klientowi na podany adres e-mail lub na podstawie informacji przekazanych w Sklepie.
- Płatność odbywa się przelewem lub poprzez dostawcę usług płatniczych opisanego w Regulaminie i procesie składania Zamówienia.
- Dokonanie zapłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług.
- Umowa zostaje zawarta na czas realizacji usługi.
- Przed przystąpieniem do spotkania w ramach Współpracy indywidualnej, Klient może zostać zobowiązany przez Sprzedawcę do wypełnienia wstępnej ankiety lub udzielenia odpowiedzi na pytania, które będą niezbędne do prawidłowego świadczenia Usług online w ramach Współpracy indywidualnej na rzecz Klienta. Ankieta jest udostępniania Klientowi w procesie składania Zamówienia lub mailowo po złożeniu i opłaceniu Zamówienia. Klient zobowiązany jest do rzetelnego wypełnienia ankiety i odesłania jej przed terminem konsultacji.
- Klient deklaruje prawdziwość i aktualność podanych informacji. W przypadku zatajenia informacji lub podania informacji nieprawidłowych lub niekompletnych, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak prawidłowości świadczonych Usług online i ich wpływu na sytuację i działalność Klienta.
- Sprzedawca zastrzega, że brak wypełnienia wymaganej ankiety może spowodować zmianę ustalonego terminu spotkania w ramach Współpracy indywidualnej np. zmiany terminu konsultacji indywidualnej lub tzw.: „szybkiej konsultacji” i konieczność uzyskania od Klienta odpowiedzi na dodatkowe pytania. W przypadku braku dostarczenia ankiety lub odpowiedzi na zadane przez Sprzedawcę dodatkowe pytania, spotkanie może również zostać odwołane przez Sprzedawcę, z uwagi na brak możliwości wykonania usługi w ramach zamówionej Współpracy indywidualnej. Wówczas Sprzedawca zwróci Klientowi zapłacone wynagrodzenie.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę spotkań w ramach Współpracy indywidualnej, chyba, że Klient uzyska indywidualną zgodę Sprzedawcy na nagrywanie konkretnego spotkania.
- Klient ma możliwość odwołania lub zmiany terminu spotkania tylko raz, maksymalnie o termin 1 tygodnia i z zachowaniem przynajmniej 24 (dwudziestu czterech) godzin przed planowanym terminem spotkania, inaczej spotkanie uznaje się za zaliczone jako wykonane prawidłowo i Sprzedawcy należy się pełne wynagrodzenie z tego tytułu, chyba że zadecyduje on inaczej.
- Odwołanie lub zmiana terminu może nastąpić mailowo na adres jagoda@horodecka.pl. W przypadku skutecznego odwołania lub zmiany terminu spotkania – Strony mogą ustalić nowy termin spotkania online. Spotkanie, które nie zostało odwołane zgodnie z ust. 15 powyżej zostanie uznane za wykorzystane przez Klienta.
- W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może odwołać umówione spotkanie drogą mailową na adres mailowy podany przez Klienta do kontaktu. W takim wypadku Klientowi zostanie zaproponowany inny termin spotkania albo zwrot zapłaconej kwoty (wg wyboru Klienta).
- Niepojawienie się przez Klienta na umówionym spotkaniu w ramach Współpracy indywidualnej bez wcześniejszego odwołania zgodnie z pkt. 15 powyżej skutkuje brakiem zwrotu uiszczonej kwoty.
- Współpraca indywidualna stanowi Usługę online tj.: usługę w rozumieniu art. 38 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. W sytuacji, kiedy Usługodawca wykonał w pełni Usługę online, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać. W przypadku złożenia przez Klienta odstąpienia lub rezygnacji po złożeniu ww. zgody – Klient będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Sprzedawcy wynagrodzenia w wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi przez Sprzedawcę do momentu złożenia odstąpienia lub rezygnacji (w tym np. do zapłaty wynagrodzenia za rozpoczęcie analizy podatkowej bądź przygotowania odpowiedzi na pytanie zadane przez Klienta).
- Po odbyciu spotkania w ramach Współpracy indywidualnej Klientowi przesyłana jest, na wskazany adres e-mail, faktura za zrealizowaną Usługę online.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas składania Zamówienia.
- Pozostałe postanowienia Regulaminu mają odpowiednie zastosowanie również do Współpracy indywidualnej.
§5 Rodzaje Treści cyfrowych dostępnych w Sklepie
- Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu internetowego sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:
- e-booki,
- nagrane kursy,
- nagrane warsztaty, spotkania lub inne nagrane wydarzenia online,
- nagrane webinary,
- nagrane masterclassy,
- inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie,
- Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu.
- Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w §18 ust. 3 Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawierającej Treść cyfrową jako element pakietu w złożonym Zamówieniu (np. w pakiecie z Usługą online, która jeszcze nie została wykonana), odstąpienie zostanie uznane jedynie w zakresie, w jakim Umowa nie została zrealizowana. Kwota, która będzie podlegała zwrotowi zostanie pomniejszona o cenę Treści cyfrowej, która została już dostarczona lub wykonanej Usługi online.
§6 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta również usługi drogą elektroniczną, w postaci m.in.:
-
- Sklepu internetowego,
- umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,
- prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Klienta i zakupionych Produktów,
- umożliwienie Klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Klienta,
- prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Klienta, w której będą publikowane Treści cyfrowe, linki do spotkań, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis Usługi online tak stanowił),
- umożliwienia Klientowi korzystania z treści na blogu prowadzonym przez Sprzedawcę,
- umożliwienie zapisu i wysyłka newslettera.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu internetowego lub platformy kursowej. Klient może przesłać informacje do działu wsparcia technicznego jagoda@horodecka.pl.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu i jego funkcjonalności, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym i bezpiecznym działaniem Sklepu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Użytkownik będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu.
- Jeżeli Sprzedawca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług, zakończeniu sprzedaży Produktów poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu, wówczas poinformuje Klientów o tym poprzez opublikowanie na stronach Sklepu odpowiedniej informacji i wysłanie wiadomości mailowych. W sytuacji, jeżeli Klient ma aktywny Produkt w Koncie Klienta, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić możliwość pobrania ww. Produktu przez okres 1 (jednego) miesiąca od otrzymania przez Klienta maila z informacją o możliwości pobrania albo Sprzedawca zapewni narzędzie zastępcze z dostępem do nich przez czas określony w Umowie, o czym również poinformuje Klienta mailowo.
§7 Newsletter
-
- Za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez dedykowany formularz zapisu do Newslettera, jak również podczas składania Zamówienia w Sklepie internetowym, Klient albo osoba zainteresowana może zapisać się do Newslettera.
- Usługodawca w wybranym przez siebie czasie umożliwia również Użytkownikom zawarcie umowy o dostarczenie smartclassa, za którego otrzymanie Użytkownik nie ponosi żadnej opłaty pieniężnej, ale w zamian za ich otrzymanie dostarcza Usługodawcy swoje dane osobowe w celu przesyłania mu Newslettera. Tym samym jest to umowa, w ramach której dochodzi do płatności danymi. Użytkownik ma również możliwość nabycia smartclassa odpłatnie, rezygnując tym samym z zapisu do newslettera w zamian z Treści cyfrowe (smartclass).
- Szczegółowe informacje dotyczące usługi Newsletter zostały opisane w odrębnym Regulaminie Newslettera, dostępnym w Serwisie.
§8 Zasady korzystania ze Sklepu internetowego
- Klient może korzystać ze Sklepu internetowego wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu internetowego w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
- W ramach korzystania ze Sklepu, jak również w ramach korzystania przez Klienta ze sposobów komunikacji zaproponowanych Klientowi przez Sprzedawcę (np. poprzez utworzone i udostępnione Klientowi grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze w ramach zakupionego Produktu), zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
- nadużywania środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu internetowego, świadczeniu usług, korzystaniu z treści dostępnych w Sklepie internetowym,
- upubliczniania, rozpowszechniania, kopiowania jakichkolwiek treści, logotypów, materiałów lub informacji, do których prawa majątkowe przysługują wyłącznie Sprzedawcy,
- dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularza Zamówienia i wiadomości prywatnych,
- rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu lub grup w mediach społecznościowych i komunikatorach, niezamówionej informacji handlowej,
- korzystania z udostępnionej przez Sprzedawcę w ramach zakupionego przez Klienta Produktu grupy na platformie społecznościowej lub grupy w komunikatorze w sposób niezgodny z Regulaminem, regulaminem danej platformy społecznościowej, komunikatora oraz obowiązującymi przepisami prawa,
- korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
- dostarczania jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze bezprawnym, w tym danych niezgodnych ze stanem faktycznym,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu lub na grupie na platformie społecznościowej lub grupie w komunikatorze, (która została udostępniona Klientowi w ramach zakupionego Produktu) do innych celów niż osobistego użytku.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
- Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług lub Sklepu internetowego muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
§9 Konto Klienta
- Założenie Konta Klienta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym zakup niektórych Produktów może wiązać się z koniecznością założenia Konta Klienta w celu korzystania z platformy kursowej w pełnym zakresie.
- W przypadku Produktu, który udostępniany jest na dedykowanej platformie kursowej, Sprzedawca może automatycznie wygenerować Klientowi Konto wraz z danymi do logowania lub poprosić o udostępnienie adresu e-mail Klienta w tym celu, a jego przetwarzanie będzie się odbywało wyłącznie w celu realizacji zawartej umowy. W przypadku Konta wymaganego w celu pobrania Produktu lub zapewnienia dostępu Klientowi do Treści Cyfrowych udostępnionych na platformie kursowej, Konto wygasa po upływie terminu, zgodnego z okresem, na jaki udostępniono Klientowi dany Produkt i w tym celu założono Konto.
- Konto Klienta daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do zakupionych Produktów i informacjach o nich, dostęp do uzyskanych certyfikatów lub innych powiązanych z Produktem dokumentów, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
- W celu założenia Konta Klienta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym.
- W momencie założenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta Klienta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Z chwilą założenia Konta Klienta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta Klienta wraz z załączonym Regulaminem serwisu, w formacie pdf.
- Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta Klienta.
- Klient może w każdej chwili i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów usunąć Konto z poziomu panelu zarządzania Kontem lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres e-mail: jagoda@horodecka.pl czego skutkiem będzie usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia, najpóźniej w ciągu 7 dni od zgłoszenia żądania do Sprzedawcy. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta Klienta może wiązać się z utratą dostępu do zakupionych Produktów.
- Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje o tym Klienta na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta. W przypadku posiadania aktywnych Produktów w Koncie, Sprzedawca po kontakcie z Klientem zaproponuje odpowiednie narzędzie, link lub możliwość pobrania aktywnych Produktów do dalszego korzystania przez Klienta, zgodnie z zawartą umową na dany Produkt.
- Usunięcie Konta Klienta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych Zamówieniach z wykorzystaniem Konta Klienta, które to informacje Sprzedawca będzie przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego lub przez cały czas funkcjonowania Sklepu internetowego, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich przechowywaniu.
§10 Warunki techniczne
- Do korzystania z witryny Sklepu internetowego, dokonywania zakupu Produktów, zawierania Umów i korzystania z Usług online czy Treści cyfrowych oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony internetowej, niezbędne jest spełnianie następujących wymogów technicznych:
-
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
- dostęp do urządzenia posiadającego odpowiednio skonfigurowaną i aktualną przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW wraz z obsługą plików Cookies i skryptów Java Script oraz obsługę poczty elektronicznej,
- prawidłowo zainstalowane w urządzeniu, o którym mowa pod lit. b., aktualne oprogramowanie komputerowe Adobe Flash Player,
- dostęp i połączenie z siecią Internet (wszystkie ewentualne koszty ponosi Klienta),
- założenie Konta Klienta (gdy opis Produktu tak stanowi).
- Warunkiem skorzystania z Usług online lub Treści cyfrowych (w szczególności e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych):
- w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz umiejętność korzystania z tych programów,
- w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów,
- w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostępna w Koncie Klienta – posiadanie Konta Klienta, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w niniejszym Regulaminie,
- w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online jest świadczona przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator, grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta w komunikatorze lub mediach społecznościowych, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy,
- Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne, na którym skorzystać z Produktu, obsługuje format w jakim Produkt będzie dostępny. Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej odpowiedzialności), że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie lub opisie danego Produktu, wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.
- Sprzedawca informuje, że dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu internetowego i świadczonych Usług online oraz innych Produktów oraz treści publikowanych w Sklepie internetowym było możliwe na wszystkich popularnych typach systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednakże zastrzega, iż ze względów technologicznych, mogą czasami występować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu internetowego, oferowanych usługach i publikacji elektronicznych oraz Newslettera.
- W przypadku problemów z dostępem do zakupionego Produktu lub korzystania ze Sklepu internetowego, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na adres: jagoda@horodecka.pl
- Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, w tym w zakresie treści przesyłanych informacji oraz niejawności danych Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi w treści Polityki Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
- Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej dostępności Sklepu.
- Treść zawieranych Umów między Sprzedawcą a Klientami utrwalana jest i udostępniana Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w Regulaminie.
§11 Składanie Zamówień
- Aby złożyć Zamówienie w Sklepie internetowym należy wejść do Sklepu internetowego, a następnie wybrać Produkt i umieścić go w Koszyku, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.
- W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących czynności:
- dodanie wybranego Produktu do Koszyka,
- wypełnienie formularza Zamówienia takimi danymi, jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, uzupełnienie wymaganych informacji (np. ankiety),
- podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży wraz z informacjami podanymi w §11 ust. 6 i 7 poniżej,
- wskazanie danych wymaganych do wystawienia rachunku lub faktury, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek, NIP, adres;
- wybór sposobu dostawy (o ile jest taka możliwość) i formy płatności,
- zapoznanie się i akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Przeczytałam/-em i akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą, mailowo na adres: jagoda@horodecka.pl,
- opcjonalnie wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi online przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez Klienta, że rozumie on, że w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
- potwierdzenie woli zawarcia Umowy, w tym wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub o równoważnej treści.
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoznaczny) Klient zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Po dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu internetowego z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
- Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie złożenia Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Klientem Umowy obejmującej Produkt. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy.
- Sprzedawca dostarczy Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu zapisanego w formie PDF, który będzie załączony do potwierdzenia złożenia Zamówienia.
- Sprzedawca w treści wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie Zamówienia, dostarczy Klientowi również potwierdzenie udzielonej przez niego zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych lub wykonanie Usługi online w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
- W formularzu Zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
- Rozpoczęcie realizacji Zamówienia następuje po potwierdzeniu przez operatora płatności wykonania pełnej płatności.
- Składając Zamówienie, Klient może również założyć Konto Klienta, co jest zależne od woli Klienta, ale może być wymagane w celu uzyskania dostępu do zakupionych Produktów (o czym Klient zostanie poinformowany w procesie zakupowym, przed zawarciem Umowy).
- W przypadku zakupu Produktu, związanego z koniecznością ustalenia indywidualnych terminów świadczenia Usług online, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5 dni roboczych od opłacenia Zamówienia na podany w Zamówieniu adres mailowy lub telefonicznie, w celu uzyskania informacji, co do konkretnych szczegółów i terminu realizacji Usługi online albo Klient sam określi terminy w drodze korespondencji mailowej.
- Przed złożeniem Zamówienia na niektóre Produkty, może być również wymagane uzupełnienie dodatkowego formularza lub ankiety, od której następnie może zależeć rodzaj zamówionej Usługi online do realizacji lub brak możliwości świadczenia Usługi online.
- W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie lub sposób określony w niniejszym Regulaminie lub w opisie Produktu, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin lub sposób realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu lub sposobu realizacji Zamówienia.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności.
- Klient podczas składania Zamówienia, może zaznaczyć dodatkowy check box, ze zgodą na zawarcie dodatkowej umowy (na dostarczanie Newslettera) w celu wysyłania mu nieodpłatnego Newslettera przez Sprzedawcę, zgodnie z odrębnym Regulaminem Newslettera dostępnym w Serwisie. Nie jest to jednak obowiązkowe.
- Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej lub dostępu do niej), o ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.
- Jeżeli Klient dokonuje zakupu Usługi online, której rozpoczęcie świadczenia planowane jest przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o świadczenie Usługi online i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego jej wykonania (np. z chwilą otrzymania linku do transmisji live, grupy, dostępu do Usługi online, zakończeniem Usługi online i in.), o ile wolą Klienta jest świadczenie Usługi online przez Sprzedawcę na jego rzecz niezwłocznie po jej zakupie.
§12 Ceny Produktów i metody płatności za Zamówienia
- Informacje o wysokości opodatkowania VAT lub jego braku, każdorazowo znajdują się przy cenie danego Produktu widocznej przy opisie Produktu, w procesie zakupowym (w Koszyku) oraz w podsumowaniu Zamówienia.
- Sprzedawca może wystawić fakturę na zakupione Produkty. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić Sprzedawcy na etapie składania Zamówienia, zgodnie z §11 ust. 3 pkt d Regulaminu. W przypadku zgłoszenia chęci otrzymania faktury na późniejszym etapie, Sprzedawca nie będzie mógł wystawić faktury.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie internetowym, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
- W przypadku obniżania cen Produktów, które mają charakter promocyjny, wyprzedaży (itp.) Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni poprzedzających wprowadzenie obniżki ceny.
- W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
- Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym.
- Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia umowy, nie później niż w ciągu doby, z uwagi na anulowanie Zamówienia po upływie tego terminu.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego Produktu:
-
- Płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro, płatność jednorazowa),
- Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy płatności,
- Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy.
- Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej:
- PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
- lub innej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym.
- Skorzystanie z wybranego przez Klienta serwisu płatności internetowych wymaga uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy płatności oraz postępowania według zasad określonych w tym regulaminie.
- Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨ zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.
- Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów i informacji dotyczących Zamówienia. Może zostać również wysłana instrukcja dostępu do zakupionych Produktów lub link do spotkania albo grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora, za pośrednictwem których świadczone są Usługi online albo może być wysłany link z dostępem do zakupionych Treści Cyfrowych (o ile wynika to z charakteru zakupionego Produktu).
- Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w §11 ust. 5 Regulaminu.
- Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do Koszyka.
- Cena Produktu (w szczególności: Treści Cyfrowej i Usługi online) jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części, poszczególne dni, wybrane treści lub moduły. Oznacza to, że kupując Treść Cyfrową lub Usługę online, gdy po stronie Sprzedawcy zostały one wykonane (dostarczone w całości lub wykonane prawidłowo), Klient nie może odstąpić od Umowy (więcej o tym w §17 i §18 Regulaminu), argumentując to wolą skorzystania jedynie z części Treści Cyfrowej albo części Usługi online.
- Sprzedaż nie może być podzielona, Klient otrzymuje dostęp do całości zakupionych Produktów, w tym: e-booka, kursu, webinaru, spotkań online, dostępu do platformy, na której znajdują się Treści cyfrowe lub za pośrednictwem, której będą świadczone Usługi online, niezwłocznie po opłaceniu Zamówienia lub w terminie określonym w opisie Produktu, zatem w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, Klient nie ma prawa do żądania zwrotu opłaty lub jej części po zakończeniu świadczenia Usługi argumentując to skorzystaniem tylko z części Usługi, gdy Usługa po stronie Sprzedawcy została w pełni wykonana.
§13 Płatności ratalne
- Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w drodze płatności ratalnych. Warunki płatności ratalnej określone są w ofercie lub opisie Produktu umieszczonym w Serwisie lub mogą zostać ustalone w indywidualnej umowie zawartej między Usługodawcą a Klientem albo w drodze indywidualnych ustaleń w komunikatorze, który strony przyjęły jako narzędzie kontaktu.
- Termin płatności rat zazwyczaj stanowi dzień tożsamy z dniem płatności pierwszej raty (zakupu Produktu), chyba, że z opisu Produktu lub z odrębnych ustaleń stron lub umowy wynika inny termin.
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej Klient będzie zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach wynikających z opisu danego Produktu lub zawartej umowy.
- Cena Produktu jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części, segmenty, części kursu ani poszczególne kursy lub moduły. Klient otrzymuje dostęp do zakupionych Produktów jako całości, za pośrednictwem Konta Klienta, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, zatem w przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje:
-
- w przypadku zaprzestania korzystania z Usługi online lub Treści cyfrowej przez Klienta z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy oraz bez wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy (o ile odstąpienie lub wypowiedzenie umowy było dopuszczalne),
- w przypadku ukończenia szkolenia, kursu, spotkania w ramach Współpracy indywidualnej, wydarzenia lub innych zakupionych w ramach płatności ratalnej usług lub Produktów, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat,
- w przypadku wykonania Usługi online w całości przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat,
- w przypadku zakupu Produktu lub Usługi online, co do którego Klient zobowiązał się do zapłaty pełnej kwoty i zawarł w tym zakresie indywidualną umowę lub ustalenia ze Sprzedawcą,
- w przypadku dostarczenia Treści cyfrowych w całości,
- w przypadku wstrzymania automatycznego pobierania kwoty raty z karty Klienta, podpiętej w platformie płatniczej lub zaistnienia po stronie Klienta jakichkolwiek innych przeszkód w terminowej spłacie.
- Produkty sprzedawane w Sklepie nie mają charakteru subskrypcji.
- Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty pozostałych rat.
- W przypadku wyboru płatności ratalnej, jeżeli Klient odmówi zapłaty pozostałych rat lub nie dokona płatności w ustalonym terminie, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu do czasu uregulowania należności. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę̨. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.
- W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty z karty Klienta, jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących opłacenie raty za Produkt lub Usługę z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu lub Usługi do czasu uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości raty odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Użytkownika.
- W przypadku ukończenia Usług online lub innych Produktów zakupionych w ramach płatności ratalnych, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.
- W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca będzie dochodził zapłaty odsetek ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania windykacyjnego i sądowego.
- W przypadku naruszenia praw autorskich Usługodawcy do Produktu nabytego w ramach płatności ratalnych oraz zamiaru wywołania szkody w działalności Sprzedawcy (np. bezprawne kopiowanie, rozpowszechnianie, sprzedaż, próby odsprzedaży nabytych Produktów lub ich fragmentów), Sprzedawca ma możliwość odebrania Klientowi dostępu do Produktu, wobec którego naruszenia nastąpiło lub wystąpił zamiar naruszenia bez obowiązku zwrotu pobranych za niego rat.
§14 Termin realizacji Zamówienia oraz dostawa Treści cyfrowych i Usług online
-
- Sposób dostarczenia zakupionego Produktu każdorazowo jest zawarty w jego opisie w Sklepie internetowym.
- W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy są uwzględnione w cenie Produktu.
- W przypadku zakupienia Treści cyfrowych, zostaną one dostarczone Klientowi, po autoryzacji płatności:
- mailowo na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia za pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się, pobranie Treści cyfrowej albo
- mailowo poprzez otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail z plikiem do pobrania lub danymi rejestracji konta na platformie kursowej albo
- poprzez umieszczenie w Koncie Klienta linku z dostępem do Treści Cyfrowych lub umieszczenia Treści Cyfrowej w Koncie Klienta.
- W przypadku wykupienia Usługi online wiążącej się z przekazaniem dostępu do grupy społecznościowej lub komunikatora utworzonych przez Sprzedawcę, po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, dostęp zostanie przekazany poprzez:
- przesłanie Klientowi w wiadomości mailowej linku do grupy na platformie społecznościowej i wszystkich niezbędnych informacji albo
- umieszczenie w Koncie Klienta linku do grupy na platformie społecznościowej lub komunikatora i wszelkich informacji.
- W przypadku Usług online np.: kursów, warsztatów, spotkań on-line, Klient otrzyma za pośrednictwem Usługa online będą prowadzone lub udostępniane. Dane dostępowe zostaną również przesłane w wiadomości e-mail, na adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia.
- Dostarczenie Produktów będących w przedsprzedaży lub z wyznaczonym terminem późniejszego dostarczenia lub przeprowadzenia (np. zakup Usługi online na kilka dni lub tygodni przed jego przeprowadzeniem) nastąpi w terminie określonym w opisie oferty lub w wiadomości mailowej przedstawiającej szczegóły Produktu.
- W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili zakupu Produktu przez Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
- W przypadku niektórych Produktów dostęp do nich może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie, Koncie Klienta lub informacjami przekazanymi przez Sprzedawcę mailowo lub w danej grupie utworzonej w mediach społecznościowych lub komunikatorze. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do przekazanych Treści Cyfrowych lub dostępu do grupy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze przez dostawcę tych usług z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę. W takiej sytuacji Sprzedawca zobowiązuje się do znalezienia innej platformy, która pozwoli na świadczenie usług lub dostarczenie Produktów zakupionych przez Klienta.
- W przypadku zakupu Produktu, który nie jest Treścią cyfrową lub nie wskazano w opisie Produktu terminów ich dostarczenia lub terminu świadczenia Usługi online i wymagane jest ustalenia tych terminów (np. zakup spotkań indywidualnych online, przyszłego kursu, Współpracy indywidualnej lub in.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 3 (trzech) dni roboczych od złożenia Zamówienia, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia w celu ustalenia szczegółów i terminu odbioru Produktu lub wykonania danej Usługi online.
- Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów lub terminów świadczenia Usług, są uregulowane każdorazowo w opisie Produktu dostępnego w Sklepie internetowym.
§15 Licencja i zasady korzystania z Produktów
- Treści publikowane w Sklepie internetowym, Treści Cyfrowe, materiały dostarczane w ramach Usługi online oraz w ramach wszelkich innych Produktów prezentowanych za jego pośrednictwem lub za pośrednictwem grup w mediach społecznościowych albo komunikatorów – zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w grupie w mediach społecznościowych lub komunikatorze, Produktach czy związanych z nimi materiałach, w szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in.
- Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Klienci nie mogą wykorzystywać Produktów w części lub całości do jakichkolwiek innych celów niż użytek własny, a w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla osób trzecich, a także porównawczych lub poglądowych. Zabrania się również wykorzystywania treści dostarczonych w ramach zakupionego Produktu Klientowi stanowiącego Przedsiębiorcę w celu stworzenia produktu tożsamego lub podobnego do nabytego Produktu, którego wprowadzenie na rynek wywoła szkodę dla Sprzedawcy, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową z roszczeniem o naprawienie szkody lub zadośćuczynienie.
- Klient zamawiając Produkt lub korzystając z usług Sprzedawcy świadczonych w ramach jego działalności – zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z nich przez czas nieoznaczony, a w przypadku, gdy termin korzystania lub dostępu był oznaczony w opisie Produktu – przez czas oznaczony, zezwalającą Klientowi na ich pobranie lub odtworzenie, na zasadach określonych w Regulaminie i opisie Produktu.
- W przypadku korzystania z treści dostępnej w Sklepie internetowym, nabycia Produktu w celu inspirowania się jego treścią lub korzystania z niego w celu komercyjnym lub zarobkowym, np.: przez Klienta przy tworzeniu własnego produktu (na podstawie dozwolonego użytku), należy oznaczyć Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji lub cytowany utwór poprzez podanie pełnego autorstwa (imię i nazwisko Sprzedawcy – Jagoda Horodecka oraz nazwę Produktu z linkiem w serwisie).
- Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we fragmentach) ani treści Sklepu internetowego lub Newslettera. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Treści cyfrowej lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Treści cyfrowych, udostępnianie, rozpowszechnianie, kopiowanie lub odtwarzanie publiczne, jak również przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych materiałów nie jest dopuszczalna.
- Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania Produktów w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, publiczne pokazy czy też inne rozpowszechnianie całości lub fragmentów w jakikolwiek sposób jest zabronione.
- W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii, treści lub egzemplarza Produktu.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Konta Klienta.
- Konto Klienta jest przypisane do Klienta i Klient zobowiązuje się chronić Konto i zamieszczone w nim treści przed dostępem osób trzecich.
§16 Odpowiedzialność
- Sprzedawca wykonując Usługi online dokłada należytej staranności wynikającej z profesjonalnego charakteru działalności. Sprzedawca świadczy usługę na podstawie informacji i materiałów, w tym dokumentów, przedstawionych przez Klienta. Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne błędy, zaniedbania i pominięcia w przedstawianiu okoliczności sprawy, której dotyczy Usługa online i materiałów, w tym dokumentów, które zostały spowodowane nieprawidłowymi lub niekompletnymi informacjami podanymi przez Klienta.
- Sprzedawca nie gwarantuje osiągnięcia przez Klienta konkretnych rezultatów, które są uwarunkowane czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy i nie ponosi odpowiedzialności za ich osiągnięcie bądź nieosiągnięcie. Ostateczna decyzja w sprawie zastosowania bądź niezastosowania się do rekomendacji Sprzedawcy należy do Klienta.
- Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach bloga, jak również w Newsletterze – są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. Blog i Newsletter nie są źródłem wiedzy medycznej. Sprzedawca dołożył wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Blogu i Newsletterze, ale pomimo tego nie ponosi odpowiedzialności za brak ich rezonowania z sytuacją i działalnością Klienta.
§17 Prawo odstąpienia od umowy dotyczycącej Treści cyfrowych i Usług online
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem §18 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Z zastrzeżeniem §18 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia Umowy może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych lub wykonania umowy o świadczenie Usług online przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail jagoda@horodecka.pl przed upływem terminu do odstąpienia.
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w §17 punkcie 4 powyżej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (przelew), chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu cyfrowego lub usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie.
- Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych bez wzywania do dostarczenia treści, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
- Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.
- Na podstawie art. 34 ust. 1a Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowej (Produktu cyfrowego) Klient jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z tej treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
§18 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy Dot. Usług online i Treści cyfrowych
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o świadczenie usług (w szczególności Usług online, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę lub rozpoczął jej świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu lub rozpoczęciu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej treści cyfrowych lub Produktów cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
- Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Treści cyfrowych lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych w §18 ust. 1 lub §18 ust. 3 lit. a – d. powyżej, pobierze plik, lub zaloguje się do kursu, subskrypcji, programu rocznego, spotkania online lub skorzysta z konsultacji online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§19 Reklamacje dotyczące Treści Cyfrowych
- W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy:
- Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie,
- w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia,
- Treść Cyfrowa okaże się niezgodna z umową.
- Reklamacje należy kierować na adres e-mail: jagoda@horodecka.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w ww. terminie za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§20 Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z umową.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu, Treści lub Usługi Cyfrowej z umową.
- Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
- Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- W przypadku niezgodności Produktu z umową w terminie do 2 lat od daty dostarczenia, Produktu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy Produktu, a w razie niemożności albo odmowy doprowadzenia w ten sposób Towaru do zgodności z umową, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru.
- Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego w Sklepie, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-
- imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
- nazwę zakupionego Produktu,
- opis reklamacji,
- datę ujawnienia się niezgodności Produktu z umową.
- potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
- Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres prowadzenia działalności przez Sprzedawcę, podany w stopce Sklepu) lub elektroniczny (mail: jagoda@horodecka.pl)
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§21 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
§22 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, zwany dalej Administratorem.
- Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
- Klient podaje przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę oraz zasady zbierania plików cookies. zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.
- Jeżeli Klient złoży Zamówienie na Produkt związany z uczestnictwem w wydarzeniu prowadzonym online live (np.: kursie, warsztatach, grupowym spotkaniu lub szkoleniu online i in.), Usługodawca informuje, że wydarzenie to może być nagrane w postaci pliku wideo, utrwalającego przebieg wydarzenia, a w szczególności utrwalony zostanie wizerunek i głos jego uczestników (o ile będą mieli włączone kamery oraz mikrofon, a także o ile będą brać czynny udział w wydarzeniu), co wiąże się z ich utrwaleniem i dalszym rozpowszechnianiem m.in.: w celu dalszej sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego. Biorąc udział w wydarzeniu online Klient zgadza się na wykorzystanie jego wizerunku w ww. zakresie. Szczegółowe informacje związane z wizerunkiem uczestników wydarzenia będą każdorazowo przekazywane jego uczestnikom, przed jego rozpoczęciem, np. w drodze wiadomości mailowej dotyczącej zasad wydarzenia lub na pierwszym spotkaniu online w ramach wydarzenia oraz jest opisane w Polityce prywatności dostępnej w stopce Sklepu internetowego.
§23 Opinie o Produktach i ich weryfikacja
1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu.
- Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty Sprzedawcy.
- Opinie mogą być wystawiane i przesyłane do Sprzedawcy poprzez:
- Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu,
- Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w komunikatorze (np. Messenger, Voxer),
- Wystawienie opinii przez funkcję dostępną w Koncie Klienta,
- Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio w Sklepie internetowym (np. przy danym Produkcie lub w zakładce albo części „Opinie”, o ile taka zakładka zostanie utworzona).
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów u Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów w celu wystawienia opinii o Produkcie.
- Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
- Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
- opublikowanie nadesłanej opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki, przed jej opublikowaniem, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych (jeżeli opinia została przesłana za pośrednictwem konta społecznościowego) i faktu zakupienia Produktu oraz jego rodzaju,
- w razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
- Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres: jagoda@horodecka.pl.
- Sprzedawca ma możliwość ustosunkowania się do wystawionych opinii i udzielenia publicznie widocznej odpowiedzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy opinia jest niejednoznaczna, dwuznaczna, kontrowersyjna lub wymaga doprecyzowania.
- Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów.
- Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca).
§24 Postanowienia końcowe
- Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu.
- Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu w drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego treścią przed jego wejściem w życie.
- Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta czy Ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do zapoznania się – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 28.10.2025 r. i jest to pierwsza wersja Regulaminu.
Poprzednie wersje Regulaminu:
Brak.